Die Schule..

Måndag morgon är väl underbar? NOT!
Finns inget värre än att komma upp på måndagsmorgonen, sagt och gjort så gjord jag inte heller det. Fast jag skrev ju faktiskt och varnade er igår om att jag skulle ta en liten sovmorgon. EN LITEN!
Men det blev att jag låg kvar till 12.00 och det är inte okej. Usch nu har jag ångest för jag sov så länge och så ska man upp klockan 07.00 imorgon för skolan börjar 08.05, hur tänkte dem där egentligen?


Ja och jag vill jättegärna lägga ut en dagensoutfit för jag har mina nya kläder på mig, men eftersom datasladden fortfarande är väck så får ni och jag klarar er utan det.


Ooh just det!
Om ni hade vatt en datasladd, var hade ni helst velat ligga då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0