Måndag..

Så var det Måndag igen, jag gick och la mig igår och tänkte " Jag hatar att vara arbetslös"
Telefonen har ringt hela morgonen sedan klockan 9 och jag tänkte jag orkar fan inte gå och svara så jag lät det var, kunde givetvis inte somna om eftersom det ringde var 15 minut. 11.05 blev jag trött på den helvetes telefonen så jag gick upp och svarade. Mm det var min mamma som ville jag skulle jobba hela veckan, sena skiftet. Alltså mellan 14.15-22.45. Hatar det, för alla mina träningspass är på kvällarna klockan 18. Jaha så jag skrek och slängde på luren, dels för att jag var sjukt irriterad eftersom hon ringt hela jävla tiden.

Så säger hon, du har inte råd att säga nej till jobb. NÄHÄ? Men jag har råd att bli fet och inte träna?

DÅLIG START PÅ DENNA VECKAN!

Kommentarer
Postat av: Sanne

Usch usch, hjärtat! :/ Om du inte vill jobba på onsdag så kan jag ställa upp för din skull :)? Älskar dig<3

2009-10-05 @ 18:15:21
URL: http://theennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0