Looki looki

Jag skrev ju igår om all stress att hitta en nyårsklänning? Lugna er nu för jag har hittat några riktiga pärlor till klänningar...
Luta er tillbaka och njut ;)




Från forever21.com ingen dyr klänning och med guldiga accessoarer till blir denna helt gudomlig!





Också från forever21.com och inte heller någon dyr klänning. Väljer man en sådan här klänning får man vara beredd på att dra ner på accen för annars blir det för mycket.




Forever21.com  här gäller det att ha en vild fantasi och våga färg! Annars blir denna klänningen lätt tråkig och man kommer inte väcka det intresset man ville. Kanske en crazy håruppsättning och färgade pumps? ;)





Tror jag hittade denna på H&M, inte säker. Denna är otroligt söt och det är kanske inte det man vill vara på nyår men med en kort skinjacka och lite nitar har du förvandlat denna till en riktig partyblåsa! Dessutom är det snyggt att blanda sött och rockigt!




Forever21.com  Här gäller det att inte ta för mycket uppmärksamhet med acc för då försvinner klänningen. Och i detta fallet vill man att folk kollar på klänningen först.






Bubbleroom.se  Lite mesig klänning, men med en snygg håruppsättning kammar du hem nyårsfesten!




Bubbleroom.se   Här tycker jag att antingen svarta eller guldiga accessoarer gör sig bäst och inte för mycket. Du kan ju pröva ett par svarta långa handskar som går upp till armbågarna, det hade vart snyggast!




Lindex.se  Denna finns även i svart och silvrig. Jag gillade denna klänningen för du kan göra så mycket med den. Sätta ett bälte i midjan, ha armbågslånga handskar, massa accessoarer och sådant kul.


Hoppas jag hjälpt Er lite nu, om inte just dem här klänningarna så kanske ni har fått inspiration :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Den lila klänningen såg ju bara underbar ut! Underbart kul att du kommit tillbaka till bloggandet!

2009-10-20 @ 15:54:58
URL: http://viffine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0