Kasching...

Eller stavas det så? Ni vet som det låter i filmer när pengar rullar in...

Äh, det jag ville komma till var iaf att hur mycket jag än klagar på jobbet så klagar jag minsann inte om 2 veckor när jag får lönen! Det är typiskt oss människor. Klaga på allt och alla. Kan man inte bara vara glad för det man har? Istället för att säga " fy fan vad den tjejen är ful, jag hatar henne så mycket " kan man väl skita i att öppna munnen och strunta i henne. För om man nu hatar en person inte vill man lägga energi och tid på den personen då? Men det är just det man gör. Jag tror i och försig att allt handlar om avundsjuka på något sätt. Kanske inte på hur hon ser ut men hon kanske har den där kroppen som man skulle vilja ha, eller det där livet man skulle vilja ha. Detta är vad jag tror men rätta mig om jag har fel?!



Kommentarer
Postat av: Emilia

du har så rätt babe :) miss you <3

2009-10-07 @ 13:51:52
URL: http://idolized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0