På bussen

Så ja nu sitter jag på bussen påväg till Monika och ja jag har med mig datorn, jag vet Mattias - jag är nördig!
Iaf så har jag pluggat ända sedan jag skrev sist och nu kan jag alla frågorna vi fick ut bara alla 400 glosorna kvar.. BLÄ riktigt svåra glosor denna gången också. Det gillar inte jag.

Jävlar vad bussen skakar hela tiden, skriver fel osv.
Tänkte berätta lite om idag när jag läste Kissies blogg, jag vet att jag hatar henne och det gör jag verkligen, eller hatar är ett väldigt starkt ord men jag ogillar henne på högnivå iaf!
Iaf hon skrev om hennes  berömda smooties? BERÖMDA? jag har aldrig hört eller läst något om kissies berömda smooties, har jag missat något eller är det bara den lilla blondinens hjärna som tror dem är berömda?


Nu blev jag arg igen! FAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0