090330

Måndag idag igen och jag hinner inte med. Bara jag som tycker att veckorna bara springer förbi? Hallå det var ju precis jul?!
Iaf så har jag vart i skolan idag som vart helt totalt onödigt eftersom jag inte hade någon lektion när jag väl kom dit. Kan man inte informera sina elever om det en dag innan iaf? Ääh ska bli så skönt att slippa detta om 2 månder. Ja jag vet att ni får läsa mycket om att jag ska ta studenten men det är bara till att gilla läget. ;)

Jag har även färgat Sannes hår idag, hon vill bli blond igen- jag visste att du inte skulle svika mig alltför länge :) Likaså du Emilia ;)
Det blev helt okej men som sagt, är man brunhårig och vill bli blond går det inte över en dag. Det tar tid mina vänner. Trust me I know!

Veckans planer:
♥ Ikea imorgon för att handla inredning till min garderob - jag ska ta foto när det är klart!
♥ Träna
♥ Praktik
♥ Fika med Andy 

Kanske händer något mer och då fyller jag i det allt eftersom tiden går!

Nu skulle jag behöva gå och lägga mig men då jag inser att jag inte vart sådär jätte aktiv här dem senaste dagarna så vill jag ägna lite tid åt er mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Emilia

boka in mig för jag saknar dig så jag blir blå! och mitt blev inte så bra som Sannes ;( <33

2009-03-31 @ 17:35:21
URL: http://idolized.blogg.se/
Postat av: Sanne

Jaaa, jag tackar så hemskt mkt för hjälpen, och det blev faktiskt inte helt dumt :) Jag har ju fått bra tips av dig hur jag ska göra ;) Älskar dig <3

2009-03-31 @ 19:06:37
URL: http://theennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0