090326

Dålig uppdatering I know. Vet inte varför har bara inte haft ork till att sätta mig vid datorn och skriva.. Men nu kände jag för det :)
Studentmössan har kommit, studentklänningen är inköpt och balklänningen är fixad! Börjar den 4 juni närma sig? Ja det gör den. Och jag får fjärilar i magen varje gång jag tänker på det och nu när mössan har kommit, är jag närma slutet? Ja det är jag.
Tänk att det äntligen är min tur att springa ut i vit klänning med studentmössan på, möta upp mina nära och kära som står för att ta emot MIG och göra MIN dag underbar. Att få ta emot mitt plaket där det är en pinsam bild på med mitt namn och klass på, det är ofattbart och spännande. Min tur att få åka släp runt i staden och alla kollar på mig och alla andra studenter som är påväg att få sitt livs bästa kväll - någonsin!
Jag kan inte säga något annat än att jag längtar, längtar något extremt mycket.
Men jag kan ju inte mer än att räkna dagarna och idag är det 80 dagar kvar!

Nu ska jag gå och lägga mig för det är ju praktik imorgon.
Sov gott!
Love/T

Kommentarer
Postat av: Emilia

din toka, när får jag se?? :D<3

2009-03-27 @ 10:54:57
URL: http://idolized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0