090315

Fick en kommentar om att jag är seg på att uppdatera och ja det är jag faktiskt. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och jag ska bättra mig. Vill ju inte att ni ska vara utan uppdatering eftersom ni vill läsa min blogg annars hade ni ju inte skrivit att jag är sg på att uppdatera och att jag borde uppdatera. Jag ska bättra mig!

Idag vart jag bakis hela dagen ungrfär, klockan 11 imorse var det brunch i Stehag då Matilda fyllde 19 i onsdagas, så vi frirade henne lite. Sen hem och satte mig direkt vid datan för att komma ifatt alla uppdateringar folk gjort på sina bloggar. Helt sjukt egentligen vad jag följer många bloggar och tro det eller ej men jag läser vartenda en dagligen.

Helgen har vart helt okej, i fredags slutade jag jobba klockan 6 och efter det sov jag hos Mattias för på lördagsmorgonen skulle vi upp klockan 4 för att sätta oss på bussen till Ullared med pappas jobb klockan 5. Det tog emot att gå upp så tidigt men vi gjorde det. När vi kom hem bar det av hem till Elin på förfest och sedan skulle vi egentligen vidare till Slagthuset i Malmö, men det slutade med att jag stannade i stan. Lite tråkigt men samtidigt skönt. Jag hade nog inte orkat åka till malmö och ta första tåget hem på morgonen. Det var andra tider förr! Haha.

Som ni vet är det söndag och det innebär ett nytt uppdrag för mig. Sist var det att raka benen och börja göra det regelbundet. Denna söndagen blir det att vara topnoche i skolan varje dag. Kommer jag orka? Det visar sig på fredag då jag kommer berätta om veckan som gått.

Morgondagens schema:
♥ 7.15-8.45 Körlektion
♥ 9.50 Engelska
♥ 11.15 Lunch
♥ 12.20 Webbdesign
♥ 13.50 Religion
♥ 15.10 Mentorssamtal
♥ 16.00 Körlektion
♥ 17.00 Träna

What a day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0