090312

Praktik idag kom hem för en timme sedan ungefär, lite drygt faktiskt. Men det har gått bra idag, hade ju körlektion imorse och nästa vecka bestäms tid för halka, wiihoo! Jag blir rädd av tanken att jag ska sitta i en bil helt själv. Inte för att jag inte kan köra utan för att JAG ska sitta själv? Det har alltid vart något man längtat efter och nu är det så nära in på mig att jag blir rädd. Känns hmm... olagligt ?!

Mattias körde precis hem, han klarade uppkörningen på lastbil med släp idag. Jag är så stolt över dig pojken min :) <3

Och till en annan kattastrofal sak.. Mitt hår! Va lugna förlägningen blev jättebra men vi färgade håret på mig också vilket vi inte skulle ha gjort. Allt resulterade i att jag har BLÅA slingor i håret just nu. Snyggt?! Nej inte direkt. Lugn blev jag när jag kom in på SKULT och visade mitt hår. Dem sa att jag inte behövde oroa mig och att det skulle bli som vanligt om några tvättar igen... phhuu!

Imorgon blir det lugn hemmakväll med Thias eftersom vår utflykt till Ullared bär av på lördagmorgon klockan 5. Ojojoj vad vi ska ha det mysigt, roligt och en underbar dag :) Jag längtar faktiskt!

Vad jag har tänkt på att jag ska handla är:
• Strumpor,trosor och strumpbyxor
• Mjukisbyxor
• Pyjamas
• Enkla vardags t-shirts och linnen
• Träningskläder
•  Lite inredning till rummet
•  Hårprodukter och ansiktprodukter
•  Och allt som jag kan hitta (dock bara saker jag behöver)
Men det säger jag väl alltid när jag ska dit och vad kommer man hem med? Jo massa skit, men bra skit! :)

Nu ska jag gå och lägga mig, sov ju endast 3 timmar inatt då jag och Elin satt uppe till 4 och gick upp 7. Herregud att jag ens orkade med denna dagen är ett under.Men se här sitter jag, fortfarande vaken och vacker som en valnöt ;)
Valnöt?! Vackra?! Njaaa det hängde nog inte ihopa riktigt. Haha

Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0