090311

Okej nu har tillbringat 3 hela dagar på körskolan, jag döör. Ska dit imorgon också och det är sista gången denna veckan , rätt skönt faktiskt :) Men det går bra för mig på körskolan och Salle säger att jag är en naturbegåvning, ska man tro på det till fullo? Hmm nej kanske inte, men jag tror på att jag är duktig! För det är jag ;)

Idag började dagen 06.20 med att gå upp och äta frukost, körlektion 7.15-8.45. Och sedan skolan tills klockan 16.00. Känns ju bra, fått gjort mycket idag och än är jag inte klar :) Jag ska ner till coop och hämta ut mitt paket, hem till Mattias och leka lite med honom och sedan hem till Elin och fixa håret. Ska klippa till det osv :) Har hon en kamera så ska jag be henne fota mig så ni kan få se!

Nej nu mina vänner ska jag cykla ner till Coop!
Love

Kommentarer
Postat av: josephine

Sv: Ja jag ska dit :D du med väl? Kom igen nu :D

2009-03-11 @ 17:01:32
URL: http://josephinedahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0