090308

Jag vet att jag inte har vatt jätteduktig på att uppdatera min blogg och jag ber om ursäkt. Hade liksom tappat glöden lite, eller extremt mycket. Men nu är jag tillbaka känns det som. Och jag ska bättra mig!

Okej, helgen som gått. I fredags spelade vi Buzz och sedan gick vi ut en runda. Inte så jättekul, men helt okej. Och igår satt jag och Mattias bänkade framför melodifestivalen och blev lätt irriterade när Caroline Af Ugglas låt snälla snälla gick vidare. Herregud Sverige, kom igen!

Idag har vi bara legat på soffan och degat, eller dagen började iofs med att vi slogs i sängen och brottades. Vem vann om inte moi?

Nu kollar jag på Gossip girl fast det är rätt tråkigt för jag har sett dessa avsnitten, buhu! Nej nu ska jag hoppa in i duschen.

Och missa inte dagens nätfynd om en stund!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0