090304

Jaha då var det den fjärde mars idag, herregud vad tiden går. Men jag ska inte klaga - studenten står på glänt :)

Idag har jag vart i skolan, redovisade på svenska C´, gick väl helt okej, kund gått bättre dock men det kan det ju alltid right ?

Sen har jag vart och tränat, solat och nu ska jag snart börja på rummet. Usch vad jag hatar att städa och så fast nu ska ju iofs allt rensas så vi kan slänga ut allt det gamla och in med det nya :)
För er som inte vet ska jag göra garderob av halva mitt rum ungefär, så det blir ett stort projekt men herrejäklar vad jag längtar tills det är klart :)

Imorgon är det praktisk på H&M som gäller, jippi! Eller inte. Men det ska ändå bli helt okej. Efter det ska jag på bio med Nathalie och se Män som hatar kvinnor, jag längtar! Har ni läst boken? Om inte DO IT! Ni anar inte vad ni gått miste om alltså..

Nej nu ska jag fixa med rummet
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0