23 juni 2009

Ni vet känslan när man har förlorat någon? Den där fruktansvärda känslan som gör att man har en klump i magen, kan inte äta och mår allmänt dåligt. Man vill säga något men man får inte fram orden. Man har tårarna i halsgropen och säger någon något fel så brister det. Vet ni vad jag pratar om?

Just så känner jag nu, helt tom, gråtfärdig, kan inte äta ordentligt och bara jätte deprimerad. Jag har ingen anledning att vara så här. Allt är jättebra! Det går bra med Mattias, jag har inga problem här hemma med familjen, jag har jobb. Och mina vänner finns runt om mig. Jag har allt jag alltid drömt om så varför känner jag då såhär?

Jag hade två vänner som stod mig väldigt nära som bara för 2 veckor sedan svek mig något fruktansvärt. Kan det kanske vara det som spökar? Jag vet inte, jag vet inget alls längre känns det som.

Jag känner mig vilsen och jag bara sover hela tiden. Ligger jag inte i sängen, ligger jag på soffan. Det är inte likt mig.
Jag är van vid att vara full av liv, skratta och le konstant. Har luften flugit ur mig kanske?

Jag vet inte men jag vet att detta känns inte bra och jag mår inte bra!

Kommentarer
Postat av: em

härlig blogg. :)

jag förstår vad du snackar om,

sjukt jobbig är den känslan.

som en sten i magen, och man vet inte hur man får bort den.

2009-06-23 @ 16:54:26
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: Emilia

<3<3<3<3<3<3<3

2009-06-23 @ 17:04:30
URL: http://idolized.blogg.se/
Postat av: Sanne

Vi ska ut på promenix du och jag, jag vill höra allt! <3 Älskar dig<3

2009-06-23 @ 17:35:22
URL: http://theennas.blogg.se/
Postat av: hanna

<3 tessi, finns här om du vill prata eller ses!

2009-06-23 @ 20:33:22
Postat av: Mams

Vet alltför väl vad du menar!Hoppades att jag skulle kunna skydda den jag älskar mest här i världen....men tyvärr kan jag inte det!Inte från allt...men jag finns alltid på din högra sida,i tanke o känsla.det är bara att viska så kommer jag.......kramar till mitt hjärta!

2009-06-23 @ 21:39:44
URL: http://teeresee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0