Veloté

Jag och Mattias tog en lång sovmorgon imorse för vi tyckte vi förtjänade det hihi. Men nu är jag uppe och jag va inne och kollade statistiken på min blogg, guuud vad roligt att se att så många läste min blogg igår :) Nu fick jag ett glädjerus genom hela kroppen :)

Idag ska jag montera ihop allt som jag köpte på IKEA igår, och som alla IKEAhandlare vet så brukar det kräva rätt så mycket tålamod, sånt som jag oftast inte har. Men detta ska nog gå bra. hihi.

Ikväll blir det utgång till klubben Veloté, ska bli skoj skoj för jag har aldrig vart där, och nu ska jag slå en signal till Peh  och planera lite mer inför kvällen :)



xoxo

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hur många unika läsare hade du? (Nyfiken) =)

2009-01-03 @ 19:55:26
URL: http://nicolsan.webbblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0