Underklädesparty!

Hello sexytime säger jag bara!
 Igår var det en kväll fylld med skratt, glädetårar och många goda drinkar!
En totalt lyckad kväll om du frågar mig :)

Underklädespartyt då ja, ja där fanns ju mer och mindre vågade underkläder, jag som då ville ha en bekväm och och bra bh sattsade jag på en mindre vågad bh, haha. Blev två sycken faktiskt.. 500 kr stycket men det var det värst för till och med jag fick bröst i dem :D Glad blev jag! Ni får se bilder på dem när leveransen kommer om en vecka typ lite mer.. :)

Efter det blev det utgång i eslöv, blev gästis. Och där möts man av en viss person som skicker ut ett annat namn och då vänder hon sig om och stirrar! Patetiskt! Har du något att säga kom fram och säg det då, eller varför inte bara sluta avundas mig och börja leva ditt eget liv lite ? Pröva på det, du kommer säkert gilla det :)
Iaf så blev kvällen jätte trevlig och när vi kom hem fick jag och Nathalie en fnitterattack som inte heter duga. Men till sist somnade vi. haha

Lite bilder från igår, Enjoy!



Natta!



Showen började ^^



Sanne!



Natta sjunger singstar..



Haha jag körde ett internt skämt mellan oss tre! Kan dock inte berätta det.



Ännu ett internt skämt :P



Okej en väldigt svartklädd therese.



Idag var det Nova Lund som gällde med Angelica, och vi hade det trevligt och roligt. Fick shoppat hur mycket som helst känns det som men när man kollar på kassarna så är det inte så mycket ändå:P haha. jag ska lägga in bilder på vad jag shoppade senare ikväll täntke först varva ner och bara ligga på sofflocket en stund.


Kram Elz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0