Studentklänning

Asså jag vet inte riktigt hur jag ska göra med studentklänningen, jag vill både ha en vit traditionell samtidigt som jag inte vill ha det. Jag har hittat några godbitar på Forever.21 och jag bev kär i alla...
men sen samtidigt så vill jag ju ändå ha en vit kanske ! Vilket I-landsproblem jag har...
Men det är säkert fler än jag där ute som har samma problem så kika in på forever.21 för där fanss massor med klännigar och jag vill att alla ska få följa med mig hem och jag menar KOLLA PRISET!

Dessa godbitarna ska deffinitivt få komma hem till mig :) Kanske ska välja en av dem till studenten vi får se !









Är dem inte fina ? I love them!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0