Söndag...

Jag vill börja med att berätta om gårdagen, då Joppe och Johanna hade födelsedagsfest. Vilken tillställning alltså, grymt roligt hade jag och det tror jag alla andra också hade för det verkade så. Vi lekte lekar och hade allmänt trevligt. Vid midnatt åkte vi vidare ner till stan och var på gästgivaren en stund. Sammanfattar kvällen som rolig och trevlig!

Idag har jag jobbat slutade för en timme sen, imorgon börjar skolan. That sucks!
Monika är här och hon frågade precis om jag bloggade just nu, så skrev jag nej jag har inte börjat än, och frågade varför hon undrade. Jo för hon skulle gå in sen och se hur många gånger jag nämnde hennes namn. HAHA. Vilken golle!

Imorgon ska jag träna efter skolan och sen leka med Mattias. Det ska bli skoj. Och framförallt skönt att komma igång med träningen igen nu efter ett helt jullov där man legat sjuk. TRÅK! Men nu så jäklar!

Citerar från Peh: "Känd och smal till sommaren"

Nu lyssnar vi på Lady Gaga- Pokerface, den är grym tycker jag och jag blir på så bra humör när jag hör den! hihi.

Usch nu fick jag ångest igen, jäla projektarbete. Jag orkar inte ta tag i det just nu men jag är nog rädd för att jag måste göra det nu i veckan. Jag vill inte leva denna veckan för gud vad jag har mycket att göra. Men som sagt då märks det ju att jag lever iaf! Haha.

Mamma har börjat läsa min blogg vilket jag tycker är roligt, och hon sa att jag skriver väldigt roligt och intressant. Och ja jag håller ju såklart med (haha) Men nu så undarar jag om Ni kanske vill jag ska skriva om något speciellt eller Ni har några synpunkter  på min blogg, säg då gärna ifrån! Jag älskar att få kritik och jag älskar att få beröm så bara att langa på :) haha

Nu ska jag sova men vi hörs imorgon!

Sov gott mina kära läsare!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0