Seg dag

Idag har vart en riktigt seg dag i skolan, men nu är dagen över iaf! Har haft Personlig försäljning, Engelska B och Matlagning från andra kulturer och just nu håller vi på med landet Thailand, mycket god mat lagas därifrån, fast väldigt mycket innehåller cocusmjölk. Fast det är gott så inte mig emot :) hihi.

Vad händer idag då? Hmm ja eftersom klockan är så mycket redan och jag har extremt ont i magen, ska jag inte träna. Utan jag ska gosa ner mig filtar och kuddar i soffan och sedan ska jag läsa min bok, Twilight! Oooh jag sprang och köpte den igår när jag hörde att den var så bra. Och hörni det är skit bra, så har ni inte läst den så LÄS DEN!

Fick ett lite mejl igår om att ni tyckte om att läsa lite tips i min blogg och inte bara om mitt liv, Kul att höra måste jag säga :) Jag tänkte slänga in ett inlägg om lite tips senare ikväll, så kika in då :)

Nu ska jag koka te och läsa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0