Party to night!

Ja ikväll är det party för hela slanten and me like!
Jag har vart på praktiken idag och det är inte kul asså men personalen gör det så att jag vill komma dit, alla är så trevliga och roliga och våra diskutioner i lunchrummet ska vi inte ens gå in på. Shit, säger jag bara!

Haha idag var det en jättesöt liten tjej som var där med sin mamma, så stod jag och Anna i kassan och sen skriver tjejen, mamma? mamma? mamma? rätt länge, till sist svarar mamman och då skriker den här lilla tjejen ut inför hela H&M: MAMMA JAG ÄR BAJSIG! och jag och Anna höll på att kissa på oss av skratt. Ja herrejävlar säger jag bara. HAHA!

Nu håller jag på att göra mig i ordning för sooooon kommer folket till mig för vi ska förfesta sen blir det utgång, känner på mig att denna kvällen kommer fantastiskt rolig! Haha :)

Vad ska ni göra ikväll då? :)

Ha en riktigt rolig och skön fredagkväll mina vänner :)

Kram Elzbieta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0