Lyckorus

Okej nu har jag kommi hem från jobbet också, skönt att bara jobba halva kvällen tycker jag.Förengångsskull liksom.
Nu väntar jag på fiskgratängen som mamma lagar och har ett väldigt intressant samtalsämne med Mattias på msn HAHA. Du är för söt, golle!

Ohh jag fick precis ett lyckorus genom hela kroppen för jag hittade låten som jag gått och nynnat på hela dagen och den är bra! Brandy - Right Here. den är sååå bra!

Jag har faktiskt lite torka på vad jag ska skriva idag känns det som, kanske för att jag är trött kanske för att inget intressant händer i mitt liv just nu. Hmm återstår att se imorgon!
Fast jag tycker iaf om att skriva här, eller nej jag tycker inte om det jag L  O   V   E  it !
Men nu hörni ska jag kolla 90210! Det är ännu en sak jag älskar ! hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0