Lördag

Ooh vilken konsert det blev igår, bästa jag sett med Mustasch! Riktigt bra alltså. Där var mycket folk och ölen flödade. haha.
Mitt i Mustaschs uppträdande kommer sångaren i förbandet gående och ställer sig vid oss (jag hade då ingen aning om att det var sångaren i förbandet) men Petter visste tydligen det och började hälsa och sådär, sedan vänder han sig om till mig och Natta och hälsar på oss också. Lite coolt om ni frågar mig för han var SNYGG! haha.

Idag ska min mamma ha underklädesparty och jag och mina vänner är självklart bjudna :) Bilder kommer ikväll hoppas jag. Min kamera vill fortfarande inte fungera men jag kommer sno lite bilder av Sanne :) hihi.

Nu ska jag kolla klart på Top Model :) I love it just loooove it !


Kram på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0