Konstiga männiksor

Alltså det finns riktigt konstiga människor där ute och jag blir nästan lite rädd för deras skull.
Idag fick jag en kommentar av en tjej som skrev såhär, "Ni bloggar har fan inget liv och ni tror vi andra bryr oss om vad som händer i ert liv men det gör vi inte!"
Okej för det första vill jag bara svara till den här tjejen och säga: Jag tror det är såhär att vi har ett liv och därför kan vi skriva om det som händer, medans andra som du t.ex. inte har något kul eller intressant att skriva om. Och dessutom om du inte vill läsa så läs det inte, för bloggar riktar sig till folk som är intresserade och vill läsa dem, annars hade man kanske inte besökt en blogg. Eller vad säger du själv? :)

Menar inget illa mot alla er där ute, utan jag vill bara förklara att vi bloggare är inte så jävla dumma i huvudet som vissa tror, och jo vi har visst det ett liv bara det att vi väljer att dela med oss av det. Och det tycker jag är bra. Dessutom är en blogg ett väldigt bra knep om man vill bli bättre på att skriva och uttrycka sig. Så det så! :)

Nu fick jag det ur mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0