Grattis moster :)

God morgon!

okej okej okej jag vet att det inte är morgon men för mig som va uppe lite för länge igår så är det morgon nu, och det är säkert hur många som helst som också precis har vaknat så jag är nog inte ensam minsann.

Dagens händelser, jag ska på kalas för min moster fyller år, men först och främst ska jag ta mig upp från min varma mysiga säng och sen ner och äta frukost, kolla och ta fram vad jag ska ha på mig ikväll, ( girls you know what I mean ;)  ) haha. Sen ska jag ner till stan och handla en vas som min moster önskat sig och sen hem och duscha och fixa till facet, hmm ja jag ska ju försöka hinna med och träffa mattias också men det gör jag alltid. hihi.

Nu är det frukost!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0