Dagen i Lund

Hejsan på er :)
Idag har jag vart och lunchat med Peh i Lund och det hela slutade med att vi bestämde oss för att ta en shoppingrunda och det gjorde vi, vi mötte upp Bryndis och sedan bar det iväg :)
Jag hittade dock ingenting, tro den som vill! hihi. Men Peh hittade en översnygg trenchcoat och Bryndis hittade 3 par jeans, kul att någon hittade något iaf.

Men så sparade jag dom pengarna, fast jag borde faktiskt ha något nytt tills på lördag då det är PARTAIY :D haha.
Nu ska jag och Natta sätta på en film och somna, ja vi är trötta idag.

Just det jag var ju och besökte mitt gamla jobb, restaurangen i Höör och där käkade vi goooood pizza :)


Hej och hå farbro blå!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0