Aj aj aj!

Okej, vilket träningspass säger jag bara. Ja herregud, nu jäklar tränade jag bort allt vad julmat heter och sådant. Men det känns skönt, faktiskt skönt som fan. Och nu ska jag och Natta komma igång med våra pass också, mohaha säger jag bara. Jag, Natta och Peh ska ha Dity Dansing kroppar i juni. Yes så logger det till :)

Jag hatar att vara ensam hemma, det är så tråkigt! Och man inbillar sig att man hör massa saker som egentligen inte finns där och man ser saker som inte finns där. Det är hemskt. Men jag överlever.

Denna veckan består bara av plugg och praktik. Jag gillar inte min praktik längre, det är tråkigt och den ena dagen är den andra lik. Jag gillar inte sånt, inte alls. Rutiner är bra MEN dock ska det ändå hända något annat i livet än bara rutiner för annars kan det kvitta.

Okej som ni kanske märker är jag arg idag, eller inte arg mer på dåligt humör, riktigt dåligt humör. Vet egentligen inte varför för allt är som det ska vara och allt går bra, kanske därför jag är så depp just idag. Inga motgångar. Hmm peppar peppar ta i trä.

Nu ska jag kolla på tv och tröst äta nötter! Som sagt Dirty dansing kroppen! Haha.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0