2 Januari 2009

Det kändes konstigt att skriva 2009, liksom på en natt förändras allt. Nytt år, ny månad, ny dag!
Min nyår var iaf helt okej, jag har kommit fram till många saker den sista dagen på året, bl.a. att nyår är väldigt överskattat och att jag aldrig ska sätta min fot på torget i stan på nyår igen. Fick en raket på mitt knä men som tur är hann jag flytta mig i någorlunda tid så jag bara fick en liten brännblåsa men ändå jäkla idioter. Jag blir så arg!

Det är fredagkväll och jag sitter här och bloggar, jag vet att jag inte borde det men jag har inget annat att göra så varför inte göra något kul då? Jag vet att jag inte är den bästa på att skriva men när jag väl gör det så gör jag det ordentligt, och jag lovar alla mina läsare att jag ska iaf skriva ett litet om dagen. Det lovar jag er! Om jag bara kunde få fler att läsa den.. men det kommer kanske om jag tur :)

Nu ska jag kolla på film och mysa med popcorn och Misan, min katt för er som inte vet det!

Ha en skön helg, vi hörs imorgon!


Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0