Torsdag

Praktiken idag gick jättesnabbt även om jag fick jobba över en timme vet inte varför egentligen men tycker morgondagen kan gå lika snabbt.

Baby körde upp på tungt släpp idag och kuggade :/ Synd men du klarar det nästa gång. Det vet jag :)
Undrar om han vet att det är alla hjärtansdag nästa lördag, antagligen inte men nu lär han ju få reda på det eftersom han läser min köra blogg :P Undrar vad han har för planer, jag blir glad för det minsta lilla jag är inte sån :) <3

Imorgon är det partay som gäller och det blir jägers. Har ju inhandlat en ny kjol som jag tänkte ha och just det nu kom jag ihåg att jag ska ta med den till jobbet imorgon och byta till en mindre storlek, eftersom min ass ser ut som 10 asses i den hahaha!
Förfest blir det hos Angelica och sedan kanske vi går ut innan vi åker vidare till jägers, we will se :) Jag tycker iaf det ska bli skoj att åka till jäggan för en gångsskull !

Just det jag och Mattias skulle laga nudlar innan men dem blev kattastrof så vi slängde dem allihop :P haha. hmm magen kurrar lite lätt nu men va fan det är snart morgon och då är det ju frukost :) hihi

Nu ska jag gå och pussa på bebs och sedan måla naglar :)  Lite höstfärg på naglar is the shit just nu !

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0