Skolan

God morgon måste jag väl säga till er som går upp nu :)
Själv har jag ju vatt i skolan sedan klockan 10 och har faktiskt håla sista lektionen så efter denna slutar jag! Skönt va ? :)
Vad kul att så många har hittat hit känns jätte kul :) Hade ju besöks rekord igår, och det var väldigt roligt att se måste jag säga :) Så välkomna och hoppas ni hittar tillbaka !

Idag har jag ju ett uppdrag att utföra, eller ja iaf denna veckan. Raka benen! Kanske är en självklarhet för vissa men vissa tjejer har inet tid och särskillt inte på vintern, men ni kommer ihåg inlägget igår? Tjejer nu jäklar går det mot ljusare tider så nu får vi lägga av vinterdammet och ut på fältet igen. Håller ni med mig?

Nu måste jag jobba så jag får sluta och kan gå hem för dagen!

Later!

Kommentarer
Postat av: rusbrus

Tjohej och hallå! :) enbollochenballe på lunar, du bad mig lägga en kommentar när jag lagt till dig på bloggkoll. Så ja, här är kommentaren :p

2009-02-09 @ 15:59:05
URL: http://schonstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0