Projektarbete

Så då var kjolen nästan kar, rosorna är på plats bara mudden och banden kvar, ni kommer få se allt när det är klart och ska presenteras i skolan :) Hoppas ni tycker om det jag gjort lika mycket som jag gör för jag är helnöjd! Har ju fortfarande jättemycket kvar men jag är på rätt väg nu igen iaf :) Tack så mycket Emilia för hjälpen idag! Guld värt <3
Så hur har er dag vart då? Hänt något spännande? Tell me jag har tråkigt!

Min dag har vatt helt okej, mest jobbat med projektet men Sanne snodde iväg mig en timme ungefär och tog mig in till Lund, hon skulle förnya sitt tågkort så hon kan ta sig till skolan i Kristianstad och jag kom ju på att hallå? ska jag kunna ta mig till Lund imorgon eller? Ja helst var ju svaret på den frågan så ja jag köpte också nytt tågkort, gud vad sånt är dyrt. Föör dyrt om ni frågar mig.

God mat åt jag idag också, mamma gjorde pasta med baconsås. MUMS! Har ni smakat det? GÖR DET !

Just det ja, jag började även på mitt tublinne idag också, ska sätta på gula paljetter och så. Får se om det blir något snyggt :)
Har ni några idéer jag kan använda mig om? Skriv dem gärna, det uppskattas bara ska ni veta :)

Nu ska jag krypa ner i soffan en stund och få upp värmen sen blir det sängen!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag har just nu frågestund i min blogg, vore roligt om du ville delta :)

2009-02-11 @ 22:13:02
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0