Pizzeria

Jag ringde och beställde min pizza 20.20 och den har fortfarande inte kommit så jag ringde upp och då visade det sig att han hade vart här och ringt på men ingen hade öppnat.. :S OFTA! jag har liksom suttit och väntat på denna pizzan och vart riktigt sugen på den så jag har haft mina ögon öppna om man söger så. Men iaf han kommer med en ny nu, GOTT!

Hoppas inte det tar lika lång tid för denna att komma haha.

Jaha vad tyckte ni nu om dagens melodifestival? Jag tyckte inte den vart något bra faktiskt. Fast jag gillade dock Emilias låt så det var ju bara kul att hon gick vidare :)
Men hon där ugglan? Jag menar kom igen och välkommen till 2000-talet. Hon ser ut som en kvinna från urtiden.Och vilka jäkla stövlar hon hade och hennes hår ska vi nog inte gå in på tror jag. Nej nu låter jag som en bitch som sitter här framför min lilla dator och ger kritik men håller ingen med mig ?

Hmm ingen pizza fortfarande.. JAG ÄR HUNGRIG!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag gillade faktiskt ugglas låt. Den var riktigt skön på ett konstigt, men bra sätt. sticker verkligen ut. Sånt som behövs tror jag :)

2009-02-08 @ 09:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0