Melodifestivalen

Sitter och kollar på melodifestivalen nu faktiskt ingen som fångade mig alls denna lördagen, bättre lycka nästa lördag! Nu väntar jag på min pizza och min Mattias :) hihi Gott ska det blir med pizza, riktig bakismat!

Jag tyckte första bidraget var för rockigt för att delta i melodifestivalen men sen och andra sidan så hade det ju vart kul med lite omväxling och inte bara samma gammla schlager skit :P Även om det ändå är melodifestivalen. ooh nu kommer resultatet ska bli spännande.

Kommentarer
Postat av: fumme_89an

var bara ett bidrag som var bra o det var jonathan ngnting :) han den unge killen:)

2009-02-07 @ 22:00:17
URL: http://thisiswhoiam89.blogspot.com/
Postat av: svar till fumme_89an

Ja han var söt :)

2009-02-07 @ 22:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0