Jobb

Hemma från jobbet, sorry jag glömde datorn hemma :/ Men ja det mest intressanta denna dagen hart välk vart den goda kycklingpajen som Åsa hade gjort idag. Gosch vad god den var men tyvärr var där mjölkprodukter i så jag kunde inte äta så mycket :/ För er som inte vet så är jag laktosintolerant! Väldigt jobbigt ibland men idag finns det ju så mycket till "oss onormala" haha.

Jobba imorgon med, 12-18 orka. Men pengar :)
och nu när man rensat ut hela garderoben behöver jag VERKLIGEN pengar haha :P
Nej så farligt är det väl inte egentligen bara jag som är van vid att min garderob är proppfull med kläder jag inte andvänt på ett år minst!

Nu ska jag gå och dejta kudden och imorgon LOVAR jag er att jag tar med datorn till jobbet :)
Vad ska ni göra i helgen förresten? :)

God natt mina snäckor!

Kommentarer
Postat av: Ewelina

jo det är väl så :P vad jobbar du med?

2009-02-20 @ 00:28:22
URL: http://willyougodownonme.blogspot.com
Postat av: Ewelina

Jag älskar hm xD shiiiit avundsjuk kan man ju bli :P

2009-02-20 @ 00:40:38
URL: http://willyougodownonme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0