Jobb letandet

Hela den här dagen har gått åt att leta jobb, först och främst sommarjobb. Och ja jag har väl hittat en del så imorgon blir det till att sätta mig ner och skriva CV, som ni vet ska man ju aldrig skicka ut masscv för då blir det inte personligt och du anpassar inte ditt cv för just det jobbet du söker. Så ja morgondagen får bli att skriva CV och träna.
Kan ju berätta lite om de jobb jag hittat hitentills..
Jo ett på Gröna Lund i Stockholm, då kommer jag bo i Stockholm perioden juni-augusti och i augusti har jag ju en planerad resa som dem var väldigt förstående med och sedan blir det tillbaka till Stockholm när jag kommit hem. Låter väl intressant ? :)

Ett annat är ett sommarkollo i Malmö. Där jag också kommer bo fast dock bara juni-juli, kan också bli spännande faktiskt :)
Sen har vi ett på skånemejerier i Malmö och ett på Tetra Pak i Lund. Så ja nu får vi se vilket/vilka jag får :) Ska fortsätta leta nu !

Later


Kommentarer
Postat av: Stefan Kalm

Hej! Det var en fin blogg du hade =) Jag har ingen blogg längre, det blev så mycket samma om igen för mig bara, sova vakna äta gröt lyssna på musik, spela min musik och så lite på krogen och stan och så om igen.. har ingen direkt hobby att blogga om. Så jag gjorde en vanlig hemsida istället. Har min musik och lite där. =) kolla den och släng ett mail till mig vettja =) Ha det bra! / Stefan

2009-02-08 @ 17:23:04
URL: http://kalm.atspace.com
Postat av: Sandra

Inte lätt att hitta jobb. Jag hoppas verkligen du vill följa min..

2009-02-08 @ 18:17:46
URL: http://sandra-omsandrasliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0