Handlat

Nu har jag och mamma vart och storhandlat kan man väl säga haha. Idag blir det sista dagen som jag äter skit, har ju dock slutat med godiset det var ju mitt nyårslöfte men nu menar jag allt annat. Äta på oregelbundna tider osv ni vet sånt man är expert på? :P Haha, får se hur länge jag kan hålla det för jag har sagt såhär jätte många gånger men nu vill jag faktiskt göra en skillnad. Så ja nu får vi se..

Ikväll blir det kött, pommes och bearsås till middag, det tycker jag ska bli gott som fan! Efter det blir det ostbågar ja ni märker att jag festar till det ordentligen idag va ? :P Usch jag kommer sakna ostbågar!

Mattias kom precis och hämtade sin telefon och nej jag tjuvtittade inte i den, duktig och snäll flickvän jag är va ? :)

Nu ska jag hjälpa mamma med maten !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fan terese. Man ska äta av ALL mat. Det är det som är knepet. Varken alltid onyttigt eller super hälsosamt. <3 you know

2009-02-08 @ 22:43:20
Postat av: Johanna

förlåt, det var jag. glömmer alltid namn :)

2009-02-08 @ 22:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0