Godnatt

Nu har jag och Natta ätit en väldigt god middag och kollat på Step up 2, den är väl bra? Jag älskar den!
Sedan kom vi på att vi var lite sugna på något sött och gott. Alltså blev det en cykeltur till Coop så vi kunde handla min älskvärda cola och lite smågodis. Sedan hem igen och kollade på TV igen.

Trevlig kväll med andra ord och nu precis har jag skrivit klart mitt Thailandarbete. Som jag alltid gör med arbeten och inlämningsuppgifter så sitter jag ju alltid dagen innan och skriver klart det. Så typiskt mig men det brukar bli bäst så faktiskt (peppar peppar ta i trä). Ska iaf bli inlämnat imorgon och det blev klart i sinomtid haha

Nu ska jag gå och lägga mig, första skoldagen imorgon ju efter en veckas lov. Ska faktiakt bli skönt att komma tillbaka till människorna och rutinerna.

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0