Fika

Nu har jag kommit hem från fikan med Monika och Malin, vi befann oss i Lund. Tog en runda på lagerhouse och kikade rundor lite. Drogs ju automatiskt till alla hjärtansdag grejset och hittade den perfekta presenten till Mattias, en kudde där det är ett stort ROSA hjärta på och så står det en gullig text, so GAY men så sött :P haha jag ska ju dock inte köpa det men det hade vart rätt roligt och se att han hade den kudden sin säng, det skriker ju bara gay liksom. Vad ska ni köpa till era honeys ?:)

Jag tycker ju att den dagen är överskattad och varför ska man köpa blommor och choklad bara just den dagen på året? Visst är det gulligt att den finns, absolut men jag hade nog blivit mer glad om jag fått en blomma en helt annan dag bara sådär. För då vet man att personen i fråga ger mig blomman för att den vill inte för att en fånig dag säger att man ska göra det. För mig är det en dag då affär har en extra stor försäljning. Väldigt onödigt och i och med krisen som vi lider av just nu borde vi dra in på sånnahär dagar. Och varför inte bara gå på bio med din käraste och sen gå hem och laga middag och mys? Det tänker iaf jag föreslå för Thias :)

Nu ska jag skriva på mitt arbete som ska lämnas in imorgon bitti, varför sitter jag alltid dagen innan ? TYPISKT mig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

En väldigt bra idé med bio och mys tycker jag faktiskt :) förstår också att det är många som hittat till din blogg på sista tiden. Det är rikrigt spännande att följa dina dagar!! good work :D

2009-02-09 @ 17:54:52
Postat av: Maggan

Väldigt bra

2009-02-09 @ 18:13:49
URL: http://freed0m.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0