Bebsiboy

Jag fick tag i Twilight filmen kan ni tänka er ! Jag är överlycklig, det är dock inte Mattias men han ska få se att den är skit bra. Just det ja, jag väntar på honom just nu! Han ska få måla mina naglar idag har jag bestämt, haha gay varning där. Men jag vet att han gillar det, hihi. Tänkte även fråga om inte han kunde hämta mig och tjejerna på jägers på fredag för det hade vart jättesnällt! Ni märker att jag fjäskar lite i detta inlägget eftersom jag vet att han läser mina inlägg ;) I´m not stupid!

Vad händer denna veckan?
Tisdag- Idag alltså, jo idag var det ju shopping som gällde!
Onsdag - Hem till farmor och farfar så Emilia får se min balklänning :) wiihoo! Och sen blir det Tuperweare party hos min kusins mor. Trevlet värre!
Torsdag - Praktik och körskola
Fredag - Praktik och PAAARTAAAAY!

Helgen i övrigt är faktiskt inte bestämd om jag inte glömt något ?:O Säg till isåfall.

Nu kom bebs, Tjao!

By the way, Jag älskar dig Mattias!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0