Alla hjärtansdag

Idag är det ju alla hjärtansdag för er som missat det. Fått något sweet av pojkvännen eller flickvännen ? Jag har inte det iaf , men jag vaknade previd baby imorse och det är allt jag ber om :) Så vad har ni för planer för dagen då? Hemmakväll med mys framför tv:n eller kanske bio? Eller varför inte en grym utekväll med flödande tequila shots och dansande in till sent på natten? Varför måste man liksom vara så otroligt romantiska bara för det är alla hjärtansdag? Jag har haft denna diskutionen med många denna veckan och kan ju säga att dem flesta kan inte förstå hur jag kan tycka så om denna dagen. Har jag fel i det jag säger? Sen säger jag inte att denna dagen inte är någonting alls för det är den och det hade ju tagit hus i helvete om Mattias hade valt att vara med sina vänner på alla hjärtansdag och typ spelat dataspel? Då hade jag blivit som en sån riktig ragataflickvän men har man inte en anledning då? Men det jag menar är att varför ska man gå och handla massa presenter och så? Det är DET jag menar att det gör dagen så jävla ytlig, vem har mest pengar liksom? Vem fick den dyraste/finaste presenten?

Men iaf så har jag flytit med mängden detta året och jag och Mattias ska ut och äta och sedan på bio. Det ska bli så mysigt och sedan har jag faktiskt tänkt tända ljus och vara riktigt sådär mysig hela natten. Mmm det är min tanke !
Vi ska se Australia och det sägs att den ska vara bra så det hoppas jag på :)

Ha en riktigt underbar alla hjärtansdag på er mina vänner!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0