8 februari 2009

Mattias kom vid lite i 11 igår kväll, vi kollade på en film och mös sedan gick vi och la oss för vi kunde knappt hålla ögonen öppna. Vaknade hyffsat tidigt idag, vet inte vad det är med mig måste vara sjuk eller något. Haha.
Mattias har gått hem för han skulle iväg men han glömde sin telefon här så han måste komma tillbaka ikväll :) mohaha! Hmm nu kom busiga tessi fram och ville busa kände jag, han glömde sin telefon här, right? Då ger det väl mig automatiskt rätt till att tjuvkika i den lite ?(A) Eller? Hahaha, nej jag skojar självklart, skulle nog aldrig våga eller vilja det faktiskt. Ens telefon är privat och sen vet jag ju iofs redan vad som finns i den eftersom han alltid visar mig massa saker på den :P Det är en såndär Hightec telefon ni vet.

Vad händer idag då?
Jo det blir lite pill på mitt projektarbete och sedan städa rummet tror jag har inte bestämt mig ännu men det lutar åt det haha. Fast först ska jag kika in på Bubbleroom och kolla INTE shoppa något men kolla får jag väl?(A)

Later !

Kommentarer
Postat av: Sabina

Prenumerera på varandra?

Svara i en kommentar på min bloggJ

2009-02-08 @ 13:48:06
URL: http://sabinahansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0