7 februari 2009

Hej!
Förlåt för en kass uppdatering dem senaste dagarna har vart lite ur balans kan man väl säga. Dock ingen ursäkt. But I´m back!
Så vad har hänt nu då?
Jo igår var det jägers, det var trevligt fram tills klockan 1 ungefär. Orkar inte förklara men kan ju berätta att en viss person som var mitt allt en gång i tiden, är inget värt för mig längre. Tufft att verkligen erkänna det och säga det och verkligen skriva ner och se det framför mig men så är det. Jag har vart blind, folk har sagt till mig att öppna ögonen men nu äntligen fick jag svar på tal. You´re out!

Ikväll är det ju en liten kär deltävling i melodifestivalen och vem kommer titta om inte jag ? :)



Ska ni kolla?

Mattias baby kommer senare också och gör mig sällskap eftersom jag är själv hemma. Tänkte tvinga honom att kolla på det med mig, mohaha !

Imorgon blir det plugg och projektarbete som gäller, tråkigt men måste göras tyvärr.

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av 90210 innan mellon börjar :)

Later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sånt är jobbigt :(

har saknat uppdatering i din blogg- så kul att läsa :)

får jag träffa dig snart? vil hitta på något!!

puss på dig <3

2009-02-07 @ 19:27:01
Postat av: Johanna Widén

woops. jag :D

2009-02-07 @ 19:28:24
Postat av: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-07 @ 19:46:18
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0