090225

Sorry för kass uppdatering idag. Försov mig imorse så hann inte blogga då och sedan bar det av till Lund för att fika med bästis Andreas, mysigt var det och en evighet sen vi träffades så det var på tiden :)


Nu är jag med Monika och vi har lökat i oss pizza och kollat på grays, nu precis noppade jag mina ögonbryn asså det gör för ont för att utsätta sig för något sådant men ändå gör jag det varje månad. WHY? jo för att inte se ut som ett monster haha. Men egentligen är det rätt onödigt jag menar hade jag inte börjat hade det väl inte sett för jävligt ut? Eller? Jo kanske. Ääh piss på att vara tjej! Eller nej jag bara skojade menade inte det, jag är glad att vara tjej faktiskt. Ha vackra klänningar, skor och underbara väskor. Aaah det är underbart!

Imorgon är det praktik, H&M i Lund kom in och hälsa vet jag :) Var inte blyga jag är inte så farlig som jag låter :) haha
Nu ska jag umgås med Monikanörden!

Love!

Kommentarer
Postat av: Helena

Det finns ögonbrynstrimmer för 100 kr på kicks och åhlens. Sätt i batteri och använd den sedan som en rakhyvel typ. Funkar hur bra som helst och ögonbrynen blir jättesnygga. Det gör inte ont alls och går väldigt fort.

:)

2009-02-25 @ 22:59:49
URL: http://skogastjej.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0