090222

Okej det blev ingen bild på outfiten igår för jag blev lite efter i tiden om man säger så men ja jag kanske kan få tag på bilder från gårdagen.
Iaf så blev kvällen lyckad och jag hade hur tervligt som helst. Sov hos Thias och kom precis hem faktiskt. Ska ju jobba i natt så jag måste vila lite och städa rummet, det behövs alltid efter helgen. Haha. Ni vet när man ska kolla ut vad man ska ha på sig och det slutar med att hela garderoben ligger ute på sängen.. haha ja det är så typiskt mig!
Hur har er helg vart? :)

Jag känner bara för att gå och lägga mig en stund men jag har så mycket jag egentligen skulle behövt göra. Usch ja lite extra timmar på ett dygn hade inte suttit fel idag.
Nu ska jag dejta kudden ett tag, hörs senare ikväll :)

Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0