090221

Hej bloggen :)
Nu har jag ätit frukost och hunnit vakna ordentligt. Bra va ?! haha
Ni vet att jag berättade igår att jag skulle sova hos Mattias natten till idag? Mja så blev det ju inte riktigt, vi var hos honom och åt godis,drack cola och myste lite. (Jag skriver myste vet att det inte heter så)  21.30 började j När lammen tystnar och den ville ju jag se så den såg vi. Mattias höll dock på att somna i soffan men sen fick han en idé om att vi skulle sova hos mig ist.. Så ja det gjorde vi, klockan 12 i natt körde vi hem till mig, liksom normalt?! haha. Du är för söt!

Idag blir det ju partaaaay och det ska bli kul. Outfiten blir overknee strumpor, jeanskjol och en oversize tee med bälte i midjan. Chickt va ?
Vad ska ni göra idag? Tell me

Nu ska jag kolla på Emmas värld, hon är asball!

Love!

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Hahah xD det är väl så. Jag ska tillbringa 2-3 månader i Turkiet :D

2009-02-21 @ 15:06:48
URL: http://willyougodownonme.blogspot.com
Postat av: Anonym

du får ägga in bild på kvällens outfit :) ha så kul!!

2009-02-21 @ 17:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0