090217

Tisdagen har snart passerat och jag har precis kommit hem. Jag vet jag vet jag vet jag sa att jag skulle blogga under dagen men när jag kom till jobbet så hade jag glömt usbsladden och det betyder inget internet så så kul hade jag idag. Jag är iaf jättetrött idag och det kan ju bero på att jag vatt uppe sedan klockan 5 men jag ska inte klaga det är många som går upp då och tidigare till och med och inte klagar dem. Men jag måste få säga att det var riktigt jobbigt att ta steget och kliva upp.

Dagens planering, ja jag har ingen planering idag för jag ska bara ta det lugnt. Ska lägga mig på soffan nu ett tag och sen ska jag gå och sola och ut och gå. Men först SOVA!

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0