090220

Godmorgon vackra människor :)
Sovit lika skönt inatt och det känns så bra, riktigt utvilad fast hade ju velat sova lite längre men måste hinna göra lite grejer innan jobbet.
Egentligen skulle jag hunnit ner till banken och skaffat ett mastercard men det hinner jag inte så det får bli i veckan ist :) Nu kollar jag på Top Model 2, aaw jag vill också vara med på något sådant, det hade vart skit kul. Tänk att få lära sig allt det där och bli omgjord och stylad nästan varje dag. Woohoo inga fler bad hairday flickor hade inte det vart underbart?!

Fredag idag vilket innebär HELG - härligt. Fast har ju haft lov i en vecka nu så har väl kännts som helg hela tiden men det är alltid lika roligt när det blir fredag :) Och man kan väl inte missa att lördagar nu mera är Melodifestivalkväll? :) Härligt!
Men imorgon ska jag nog faktiskt inte kolla på det för jag ska med Mattias på fest, ja det ska bli trevligt :)

Jag tänkte på det med "minitradera", är det någon som är intresserad? Va inte rädda för att prata med mig, jag bits inte jag lovar (A)

Nu blir det fukost mina vänner och ha en bra fredag :)
Love!

Kommentarer
Postat av: Simon

Tja gillade den här bloggen ytterst gick inte in på mina kvarter men det var bra skrivtet och man blev väl bemött av lovord så pass som hela tiden, ja i vilket fall, så schysst blogg.

2009-02-20 @ 11:17:25
URL: http://areutheoneforme.blogg.se/
Postat av: Ewelina

2009-02-20 @ 11:42:59
URL: http://w
Postat av: Ewelina

Shiiit den förra kommentaren blev publicerad innan jag ens hunnit skriva nåt :O skumt. Vilken linje går du på gymnasiet då?

2009-02-20 @ 11:45:00
URL: http://willyougodownonme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0