30 December 2008

Imorgon smäller det, nytt år! Nya händelser, nya kontakter, nya löften, nya skandaler står vid tröskeln.
Nyår är ändå en märklig dag om ni frågar mig, liksom pengar dricks upp helt i onödan, pengar skjuts upp i luften kanske inte helt i onödan för det är fint men ändå. Och alla dessa blandade känslor som finns på nyår, även den personen man hatar säger man gott nytt år till. Och det är ju kanske bra ändå.

Imorgon kommer jag fira nyår med mina nära och kära för det är dem jag vill hälsa det nya året välkommet med. Vi kommer stå där ute på gräsmattan med våra blickar upp mot himlen, med hoppfulla ögon och skåla - 2009 ska bli ett riktigt bra år!

Jag har faktiskt ett nyårslöfte! Sluta äta godis, och jo jag ska klara detta för jag är ett sånt jäkla godismonster hihi.


Vid tolvslaget imorgon ska jag pussa på min Mattias, hihi.


Gott nytt år!

xoxo Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0