15 December 2008

Måndag igen och här sitter jag och har saker att göra upp över öronen. Jag gillar inte söndagar för det är så extremt dålig stämning då, förutom nu innan jul för det är ju advent då, men annars är det väldigt dålig stämning på söndagar. Och måndagar gillar jag inte heller för då är det liksom en hel vecka tills det är helg och man har massa saker att göra.

Den här måndagen har nog vart den jobbigaste på länge :p Men ändå rolig på något sätt. Mattias mötte mig på skolan sedan gick vi hem så skulle vi först hem till Mattias men han hade inte sina nyklar med sig och ingen var hemma hos honom, så gick vi hem till mig och hela vägen hem gick jag och sa att gud vad skönt att pappa jobbade kväll för då var vi själv hemma nu när vi kom hem, sen när vi kommer till början av min gata så kommer jag på att jag inte heller har mina nyklar. (A)
Men vi gick hem till mig och klockan var då halv fyra typ, och mamma slutade halv 5 så där satt vi i en timme ute i kylan och Misan (min katt) satt och njöt i fönstret!
Men vi kom på massa sätt för att hålla oss varma och ett av dom var att leka pjett, så det gjorde vi, fast slutade med att vi pussades, hihi!


Så ja det var min dag och just det avslutning på vattengympan idag, det var ett hårt pass må jag säga! Men vi fick kaga efter ju :)


Nu ska jag och Monika krypa till kojs.
Ha det bra!


xoxo Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0