1 December 2008

Har en härligt skön vecka framför mig, är själv hemma och det är lugnt och skönt och jag kan göra vad jag vill. Det är frihet på hög nivå!
Hade håla sista lektionen så jag gick ner på körskolan och pluggade lite, jag börjar verkligen komma igång nu och det känns skönt.

Förresten så kan jag meddela att Lindsay Lohan inte längre är lesbisk utan dejtar killar igen, som om någon skulle bry sig, man får väl dejta vem man vill oavsett kön, jag börjar bli trött på denna ständiga debatten om sexuell läggning. Igår läste jag i en blogg om en kille som blivit nekad att komma in på en fest för han var homosexuell. Är det rätt?
Alla er sexuella där ute, jag är på er sida!

Ooh jag behöver en riktigt hejdundrandes nyårsklänning också. Någon som har något bra tips om var jag kan hitta det ? Jag kollade på forever21 och där har dem en hel del men inte riktigt en hejdundrandes klänning som jag är ute efter.

Ska snart iväg på vattengympa med Natta och jag vet jag vet jag vet nu tänker ni tyst för er själva att det är väl bara gamla och gravida som går på det? Men nej det är det inte alls jag och Natta är två trogna vattengympare! hihi

Julkalendern börjar nu!

xoxo therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0