Flyter på liksom

Hej (:

Fantastisk helg har jag haft, i fredags vart jag hemma hos Emily och Hamid och umgicks, mys vart det.
I lördags åkte jag hem till Johan, och senare på kvällen kom Natta,petter och erik till oss och umgicks. Det hela slutade med att killarna drog till någon fest i stahag på Jöja eller vad det vart :P och jag och natta stannade hemma och spelade kort och kollade på ladder 49. Riktigt bra film faktiskt. Sen kom dom tillbaka och jag och Johan gick och la oss. Har knappt sovit i natt eftersom den tönten inte vet hur man delar säng eller täcke. haha. Du är underbar och jag har tur som får tillbringa mitt liv tillsammans med dig. Du är min drog.

Maskeradkalas för mig på fredag :) Kulkul ska det bli, och självklart kör vi temat porrigt ;)


Caio!

Kommentarer
Postat av: Sanne

Absolut! :D PORRTEMA- ftw :D Älskar dig

2007-11-24 @ 16:35:33
URL: http://theennas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0