Jisses, jag har hittat tillbaka!

Hej min efterlängtade blogg!

Okej nu vet jag vad ni alla tänker, "va fan har Tess skrivit?" Och jaa ni drömmer inte.. hehe
Jag ska faktiskt börja uppdatera mer och blir mer aktiv, för nu jäkla ska jag upp till toppen av listan på blogg.se !
Är ni villiga att hjälpa mig och ge mig feedback? För det lär jag behöva, tro mig!

Ni är underbara och att gå in här och se era fina kommentarer gör min dag ska jag säga er. :) Så nu kämpar vi tillsammans, jag lovar att ge er en rolig/spännande och händelserik blogg och ni lovar att ge mig feedback? :)
Det låter faktiskt som en bra deal enligt mig :) ? Huh?

Imorgon hittar ni en ny kategori här, där ni kommer att kunna få bra tips och trix för att överleva vardagen. Det låter väl bra? :)


NU KÖR VI :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

det låter prefekt! jag kommer spana här varje dag då så nu får du jäklar i det skriva!!! :)

2010-04-21 @ 10:22:32
Postat av: Emilia

welcome back darl! <3

2010-04-21 @ 11:00:57
URL: http://idolized.blogg.se/
Postat av: Sanne

perfekt! :D <3

2010-04-22 @ 16:14:32
URL: http://theennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0